måndag

Som sagt, jag har haft en fantastisk helg som jag absolut kan leva på några dagar till. Fredag bjöd på studentfirande hemma hos min bästa Linnéa, följt av lek med mina små älsklingar. Dagen avslutade jag med myskväll tillsammans med mamma och pappa. Hela lördagen ägnade jag och mamma åt shopping i Örebro, när vi kom hem fixade jag till mig och åkte in till Karlskoga och drack vin och dansade till stängning med världens bästa vänner. I går var jag sådär lagom trött så en dag med småttingarna vid fotbollsplanen där Liam hade cup passade perfekt! Framåt kvällen satte jag mig på tåget och kom hem till en efterlängtad pojkvän.

Bristen på bilder beror på att min dator har bestämt sig för att lägga av! Jag håller tummarna för att den går att fixa, men om inte är jag snart en ny fin dator rikare. Att leva utan många dagar är inget alternativ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0