underbara lördag



I dag gick jag upp tidigt och skrev på min inlämning så jag skulle kunna njuta av solen resten av dagen. Och det har jag gjort! Man ska aldrig säga att det är för varmt, men nu behövde jag svalka mig. Det är alltså en bra dag, och ännu bättre blir den. Om sisodär en timma hämtar Martina upp mig, sen åker vi till Sörbo och hämtar Louise och sen tillbaka till stan och plockar upp Andrea. Vår destination är Falkenberg! Falkenberg betyder såklart att vi ska till Sanna :) Jag ser fram emot en härlig kväll med god mat, jordbubbsvin och dans tillsammans med mina fina vänner! I morgon håller vi tummarna för sol så vi kan få en dag vid havet.

Ha en fin helg!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0