FAST FIVE

Nu är jag tillbaka hemma efter en super mysig dag i Falkenberg. Vi ägnade dagen åt att strosa runt i buktiker och åt en otroligt god laxlunch. Framåt kvällen åkte vi ner till Halmstad och bänkade oss i biosalongen framför en fantastiskt bra film, Fast Five. Alltså Fast and Furious 5. Det kanske inte låtar som min typ av film, men faktum är att det är mina absoluta favoriter! Och denna kan nog nästan vara den allra bästa, jag kommer absolut se den igen :)

I dag är jag ledig från jobbet, och fast jag har en hel del pluggande att göra tänker jag faktiskt unna mig lite slappande mellan kapitlen. En powerwalk ska jag absolut hinna med så jag får lite extra energi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0