TISDAG





Såhär härligt var det när jag gick till stationen i fredags, i dag är det någon storts motsats. Storm och ösregn. Men för att vara helt ärlig stör det mig inte alls, jag ska vara hemma med juridik böckerna hela dagen så vädret känns rent av lite mysigt.
Som ni säkert märkt har jag haft annat för mig än att sitta vid datorn under helgen. Jag har haft en super helg! När jag kom till Degerfors i fredags blev det en runda på stan med mamma och middag hemma hos syster + familj. Under lördagen hann jag med både ett riktigt lyckat kalas och en rolig utekväll med några av mina finaste vänner. Söndagen ägnade jag åt lek med syskonbarnen innan jag åkte tillbaka hem till Borås och myste med Martin.

Nu: plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0